Family!


Idag tog vi familjen en sväng ner på stan, Drew skulle köpa sig ett par nya skor och en julklapp till min pappa.
Hailey va så snäll i vagnen, hon brukar oftast ha en tendens att skrika när vi är på stan, men hon va så lugn så :)
Kanske för att det kryllade av människor, så det fanns mycke att se på.

Nu är äntligen Challe hemma i stan igen :)
Wiiiie, vi får se vilken dag vi träffas eftersom det blir så mycke julfiranden nu.
Men är glad att du är hemma igen <3


Imorgon är det Julafton, kommer kännas skumt eftersom det bara kommer vara jag, Hailey, Lollo, Adrian, Mamma och
pappa som firar. Hmm bara familjen.. .. Kommer kännas lite konstigt :)
Men dom flesta i min släkt jobbar så vi firar på annandagen istället.

Får vakna upp utan min älskling men jag har ju iaf min lilla prinsessa brevid mig :)

Måste bara tillägga oxå att min underbara Eve ska ha bebis i slutet av Juni, Wiiiiiiie!!
Kan fortfarande inte fatta att det är sant, men jag är så glad!!
Tänk att vi båda kommer va mammor, haha vem kunde tro det för några år sen.
Jag älskar dig vännen min, vi föralltid!


Nu har jag och min älskling varit tillsammans i över 3år.
Minns fortfarande första dagen det blev vi :)

Att Älskas Utav Dig, Är Det Vackraste För Mig <3












Postat av: Lollo

sötaste bilden på Hailey <3

2008-12-24 @ 10:00:54
URL: http://lollzan.blogg.se/
Postat av: evelina

Gumman, vi kan inte hller förstå. Det kommer nog ta ett tag. Kanske tills man längre inte kan missta sig på magen. Nu skulle det bara kunna vara en liten fettkula:) Love you!

2008-12-25 @ 12:03:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: